Při odstoupení od kupní smlouvy nebo reklamaci zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, na pobočku Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty, je zapotřebí vyplnit protokol odstoupení od kupní smlouvy nebo reklamační protokol související s konkrétní závadou. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení

Zboží zakoupené na BioRegal.cz, které vám z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být vrácené v originálním obalu (úplné s kompletní dokumentací). Z hygienických důvodů nelze uplatnit odstoupení od smlouvy u produktů, které byly vyjmuty z ochranného obalu.

1. Vyplňte protokol Odstoupení od kupní smlouvy
2. Zboží uveďte do původního stavu a pečlivě zabalte
3. Zboží zašlete na naši adresu

Zboží mi dorazilo poškozené

Pokud zjistíte poškození obsahu zásilky informujte nás prosím co nejdříve podle následujícího postupu.

1. Vyplňte reklamační protokol
2. Ponechání produktu
3. Řešení reklamace

Zásilka přišla nekompletní

Pokud zjistíte, že v balíčku chybí objednaný produkt, informujte nás prosím co nejdříve podle následujícího postupu.

1. Vyplňte reklamační protokol
2. Fotografie doručené zásilky
3. Řešení reklamace

Zásilka obsahovala jiný produkt

Pokud zjistíte, že v balíčku je jiný než Vámi objednaný produkt, informujte nás prosím co nejdříve podle následujícího postupu.

1. Vyplňte reklamační protokol
2. Ponechání produktu
3. Řešení reklamace

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám

725 878 554

9:00 – 17:00 v pracovní dny

info@bioregal.cz

odpovídáme nejčastěji do druhého dne